Gwarancje

Firma Świat Szła udziela następującej gwarancji na swoje produkty: Gwarancja nie obejmuje:

Czas realizacji zamówienia

Po złożeniu zamówienia zostanie ono potwierdzone drogą mailową bądź telefoniczną w ciągu 24h (w dni robocze).

Czas realizacji zamówienia to maksymalnie 14 dni roboczych w przypadku zamówienia bez montażu, oraz maksymalnie 21 dni roboczych dla zamówienia z montażem.

Czas realizacji liczony jest od momentu zaksięgowania należności na koncie Wykonawcy.

W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy w trakcie trwania umowy, uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia, (np. przyczyny technologiczne, brak odpowiedniego asortymentu towaru u producenta, zdarzenie losowe z uwagi na specyfikę materiału lub siłę wyższą wg k.c.) Wykonawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy lub wydłużenia czasu realizacji zamówienia o okres niezbędny do jego wykonania. W przypadku odstąpienia od umowy, Wykonawca zobowiązany jest bez zbędnej zwłoki, do zwrotu wpłaconej kwoty Zamawiającemu, wraz z odsetkami ustawowymi.

Transport

Zamówiony towar można odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 15 w siedzibie firmy ul. Lidzka 12/1 Warszawa.

Istnieje możliwość zamówienia transportu towaru na terenie Warszawy i okolic (cena ustalana indywidualnie w zależności od odległości od magazynu).

Istnieje możliwość spedycji zamówionego towaru na dowolny adres, w cenie ustalanej indywidualnie w zależności od odległości.

W przypadku transportu wymagane jest sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności dostawcy.
W przypadku uszkodzeń lub braków należy spisać protokół szkody, co jest warunkiem pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.

Formy płatności

Zamówienie bez montażu - przedpłata na konto Wykonawcy:

09 1050 1054 1000 0091 3025 0393
Świat Szkła
ul. Lidzka 12/1
03-523 Warszawa

W przypadku zamówienia z montażem:

Przedpłata zaliczki wysokości 40% wartości zamówienia, oraz dopłata reszty kwoty zamówienia w dniu zakończenia prac montażowych.

Zwroty

Każdemu konsumentowi korzystającemu z możliwości dokonania zakupów na odległość przysługuje ustawowe prawo odstąpienia od umowy. Każdy towar, kupiony przez Internet, konsument może w ciągu 14 dni zwrócić. Wskazany termin liczy się od momentu otrzymania kupionego towaru. Konsument może zwrócić towar bez konieczności podania powodu swojej decyzji. W celu zwrócenia towaru konsument powinien wystąpić do sprzedawcy z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Powinien to zrobić w formie pisemnej: mailowo lub listownie.
Zwrot towaru może nastąpić w przypadku towaru pełnowartościowego, nienoszącego śladów użycia.
Towar winien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu do magazynu w siedzibie firmy ul. Lidzka 12/1 Warszawa.

Zwrotom nie podlegają usługi: produkt zamówiony z montażem oraz transport.

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami.

W sprawach nieuregulowanych powyższymi warunkami obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.